top of page
FKT_2407_edited.jpg
Müjdat AYAN

 

1972 tarihinde Çorlu’da doğmuştur. İlk ve orta öğreniminin ardından liseyi Çorlu Lisesi’nde, üniversitede lisans eğitimini Anadolu Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi İşletme Bölümü’nde 1993 yılında tamamlamıştır. 2000 Yılında da Anadolu Üniversitesi Açık Öğretim Fakültesi Dış Ticaret Bölümünden mezun olmuştur.

 

Üniversite eğitimi sırasında İMKB’de hisseleri işlem gören çeşitli firmaların Bilanço Analizlerini yapmıştır. Üniversite bitirme tezini “İşletmelerde Personel Değerlemesi” üzerine tamamlamıştır.

 

1993 yılında Üniversite eğitiminin ardından, 1 Yıllık Serbest Muhasebeci Mali Müşavirlik Stajını tamamlayarak, Serbest Muhasebecilik Sınavından başarılı olmuş ve 1995 yılında Serbest Muhasebeci Ünvanı ile Mesleki çalışmalarına başlamıştır. 1998 yılında da Serbest Muhasebeci Mali Müşavirlik Sınavlarını başarı ile vererek Serbest Muhasebeci Mali Müşavirlik Ruhsatını almaya hak kazanmıştır.

 

1999 yılında “Ayan Muhasebe” unvanı altında, sektörde faaliyet gösteren firmasını Kurumsallaşma çerçevesinde Şirkete dönüştürerek Mali Müşavirlik hizmetlerine AYAN Serbest Muhasebe Mali Müşavirlik Ltd. Şti. ünvanı altında kurucu ortak olarak devam etmiştir.

 

Tekirdağ Serbest Muhasebeci Mali Müşavirler Odasında 4 yıl (2 Dönem) Denetim Kurulu Başkanlığı yapmıştır. Ayrıca 6 yıl süre ile Tekirdağ Serbest Muhasebeci Mali Müşavirler Odası TESMER Şubesinde Eğitmen olarak görev aldı. Eğitmen olarak görev yaptığı sürede Eğitimcilerin Eğitimi (Formatör Eğitimi) çerçevesinde Uluslar arası Finansal Raporlama, Uluslar arası Muhasebe Standartları, Türkiye Muhasebe Standartları ve Denetim konularında Eğitim aldı.

 

Trakya Üniversitesi (Namık Kemal Üniversitesi) Çerkezköy Meslek Yüksel Okulunda Büro Yönetimi ve Sekreterlik Bölümünde 1999 – 2008 tarihleri arasında Genel Muhasebe derslerinde Eğitmen olarak görev almıştır. Eğitmenlik süresince Üniversite öğrencilerine yönelik “Genel Muhasebe” adında bir kitap yazmıştır.

Çorlu İş İnsanları ve Sanayiciler Derneğinin üyesidir. 2006 – 2008 Yılları arasında Çorlu İş Adamları ve Sanayiciler Derneğinde Yönetim Kurulu Üyesi olarak saymanlık görevinde bulundu. 2014 yılından beride Çorlu İş İnsanları ve Sanayiciler Derneği Başkan Yardımcılığı görevine devam etmektedir. Ayrıca Trakya Sanayici ve İş Dünyası Federasyonu’na 2 yıl danışmanlık yapmıştır. 2017 yılından Çorlu İş İnsanları ve Sanayiciler Derneğinin Yönetim Kurulu başkanı olarak seçilmiş, görevine halen devam etmektedir. Ayrıca Trakya Sanayici ve iş Dünyası Federasyonunun 2019 beri Yönetim Kurulu Başkanlığını sürdürmektedir.

Çorlu STK platformu Yürütme Kurulu Başkanlığını yürütmektedir.

Aynı zamanda Çorlu’da Yıldız Gençlik Spor Kulübünün Yönetim Kurulu üyeliğinde bulunmaktadır. 

 

Organize Sanayi Bölgeleri, Ticari Ataşeliklere, İnşaat, Beton, Gıda, Hizmet, Tekstil, Dış Ticaret, Dernekler, Makine, Kimya ve Akaryakıt sektörlerindeki firmalara Mali Müşavirlik, Danışmanlık ve Denetim faaliyeti vermektedir.

 

EĞİTİMLER ve SERTİFAKALAR

 

  • “Bilirkişi Eğitimi”, İstanbul Serbest Muhasebeci Mali Müşavirler Odası – TÜRMOB, İstanbul, 2002

  • “İthalat – İhracat Programı”, Marmara Üniversitesi İktisadi İdari Bilimler Fakültesi, İstanbul, 2002

  • “İhracatta Etkin Yönetim Semineri”, İstanbul Sanayi Odası – İhracatı Geliştirme Etüd Merkezi, İstanbul, 2002

  • “Dış Ticaret Eğitim Programı”, İstanbul Sanayi Odası – İhracatı Geliştirme Etüd Merkezi, İstanbul, 2002

  • “Dış Ticaret Eğitim Programı”, İstanbul Sanayi Odası – İhracatı Geliştirme Etüd Merkezi, İstanbul, 2003

  • “Dış Ticaret Eğitim Programı”, İnteracademy, İstanbul, 2003

  • “OSB Yöneticileri Eğitim Programı”, T.C. Sanayi ve Ticaret Bakanlığı – Organize Sanayi Bölgeleri Üst Kuruluşu, Ankara, 2005

  • “Zaman Yönetimi”, TURMOB – TESMER- Bilimsel ve Teknik Araştırma Vakfı, Antalya, 2006

  • “Kişisel Organizasyon”, TURMOB – TESMER - - Bilimsel ve Teknik Araştırma Vakfı, Antalya, 2006

  • “Enflasyon Muhasebesi ve Finansal Raporlama”, IGEME, İstanbul, 2006

  • “Uluslar arası Finansal Raporlama ve Denetim (Eğitimcilerin Eğitimi – Formatör Eğitimi)”, TURMOB – TESMER, Antalya, 2007

  • “Uluslar arası Finansal Raporlama ve Denetim (Eğitimcilerin Eğitimi – Formatör Eğitimi)”, TURMOB – TESMER, Bursa, 2007

  • “Uluslar arası Finansal Raporlama ve Denetim (Eğitimcilerin Eğitimi – Formatör Eğitimi)”, TURMOB – TESMER, Mersin, 2007

  •   Uluslar arası Finansal Raporlama ve Denetim (Eğitimcilerin Eğitimi – Formatör Eğitimi)”, TURMOB – TESMER, Gaziantep, 2007

  • “Serbest Bölgelerde Vergi ve Gümrük Mevzuatı”, KOSGEB, İSO, Sabancı Üniversitesi, İstanbul, 2010

  • “İnovasyon”, Trakya Kalkınma Ajansı – Çorlu Ticaret ve Sanayi Odası, Çorlu, 2011

  • “Yeminli Mali Müşavirlik Eğitim Programı”, İstanbul Serbest Muhasebeci Mali Müşavirler Odası, İstanbul, 2011

 

SEMİNERLER

  • “Muhasebe Mesleğinin Bugünü ve Geleceği”, I. TÜRKİYE MUHASEBE FORUMU, Istanbul, 2006

  • “Muhasebenin ve Muhasebe Standartlarının Ülkelerde Uygulanabilirliği”, 17. Dünya Muhasebe Kongresi, İstanbul, 2006

  • “1. Türkiye Maliyet ve Yönetim Muhasebesi Sempozyumu”, TURMOB – Kocaeli SMM Odası, Kocaeli, 2006

  • “OSB’lerde Muhasebe”, Organize Sanayi Bölgeleri Üst Kuruluşu, Antalya, 2011

 

SUNUMLAR

  • “Yerli Üretim ve Dış Ticaret”, ÇİSAD, Çorlu, 2010

  • “Dolaylı ve Dolaysız Vergiler”, ÇİSAD, Çorlu, 2007

  • “Türkiye Muhasebe Standartları”. Tekirdağ Serbest Muhasebeci Mali Müşavirler Odası, Tekirdağ, 2008

  • “e-defter, e-fatura ve e-irsaliye kısacası e-dönüşüm”, Çorlu, 2019

bottom of page